سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تو این پست می خوام یه آموزش خیلی جالب ومفید براتون ارائه بدم .

برای خیلی از کاربران این سوال مطرح هست که چطور میشه از فایلهای (فایلهای که باید به صورت آنلاین از اونا استفاده کرد) روی کامپیوتر صدا ضبط کرد ؛ اصلا چطور میشه صداهای بیرون از کامپیوتر مثل نوار کاست و صدای خود فرد رو در کامپیوتر ذخیره کرد؟

خب ، این کار به سادگی امکان پذیر هست .

مواد لازم : یک عدد میکروفن و یک نسخه نرم افزار ضبط صدا .هه خیال کردی

*(در روش ضبط صدا از اینترنت نیازی به میکروفن نیست ولی اگه شما خواستید صدای خودتون رو ضبط کنید حتما باید میکروفن داشته باشید .)

آموزش گام به گام :

1- اول باید ورودی صدای کامپیوتر خود را بشناسید . ورودی صدا در کامپیوتر های جدید (پنتیوم 4) درگاهی هست به رنگ صورتی در پشت کیس شما . این درگاه در قسمت پایین اون درگاهی هست که شما بلندگوها رو وصل می کنید ( در گاه خروجی ). از این به بعد هر صدایی که از این قسمت به هر روشی ( با میکروفن یا سوکت ) وارد این قسمت بشه برای کامپیوتر ورودی صدا به حساب میاد ومیشه اون صدا رو ضبط کرد .

2- یکی از نرم افزارهای sound recorderو یا windows movie maker را باز کنید ( این نرم افزار ها در خود ویندوز وجود دارند ) .

3- روش کار دقیقا در هر دو نرم افزار شبیه هم هست یعنی شما دکمه رکورد رو میزنید تا صدا ضبط بشه و استوپ رو می زنید تا ضبط صدا تموم بشه و بعد با یک اسم در کامپیوتر خود ذخیره می کنید .

اما به این نکته توجه داشته باشید که در نرم افزار movie maker شما ابتدا باید از منوی view گزینهTimeline را انتخاب کنید و بعد از منوی فایل گزینه record Narraton را تا صفحه ضبط صدا ظاهر بشه .

دیدین که خیلی ساده است .

امیدوارم از آشپزی امروزمون لذت برده باشیــــــــد  .خودتییعنی چی؟


نظر()

 1   


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ