سفارش تبلیغ
صبا ویژن
1 2 3 4 5 >> >

1-پارسال همین موقع ها که آقای اخشابی ایمیلشو بست بهش اعتراض کردم و گفتم : چرا همچین کاری با طرفداراتون می کنین ؟

گفتش دلیل داشتم . گفتم چه دلیلی ؟ بهم نگفت . خلاصه بعد از یه کم بحث و گفتگو گفتش که وقتی مخاطب رو خوب نشناسی نمی تونی بهش اطمینان کنی مخصوصا تو اینترنت که با انواع مخاطبها رو به رو هستی و نمی دونی کی هستن . گفتم تو اینترنت که بهتر می تونین در مورد کارهاتون و انعکاسش اطلاع بگیرین . گفت اشتباه می کنی تا حالا دیدی که یه آدم موفق(در زمینه موسیقی) بیاد تو اینترنت و در مورد موسیقی و اینکه فلان موسیقی چطور بود و فلان استاد موسیقی وتاریچه موسیقی و... بحث کنه ؟ اینترنت مال یه عده افراد منزوی هست حداقل در مورد موسیقی اینطوریه ... باز من مخالفت کردم و آخرین حرفی که به من زد این بود که می تونی خودت امتحان کنی .

----------------------------------------------------------------------------

2-پریروز ساعت نزدیکای 12 شب اومدم اینجا تعداد بازدید 42 نفر بود ؛ دیشب هم تو همون ساعات باز اومدم و بازدید 35 نفر بود . دیروز روز عید فطر بود ولی حتی یه نفر هم عیدرو تبریک نگفته بود ند .

-----------------------------------------------------------------------------

نتیجه : دیروز من به این نتیجه رسیدم که آقای اخشابی راست می گفت و بیچاره حق داشت که به ایمیلها و تلفنها جواب نده . راست می گفت که هنوز فرهنگ استفاده درست از اینترنت بین ماها جا نیافتاده و نمیشه از این طریق با مخاطب ارتباط برقرار کرد ...

راست می گفت که هنوز موسیقی ارزش واقعی خودش رو پیدا نکرده و بین یه عده داره گم میشه .....

حالا بعد از یه سال و بعد از صرف کلی هزینه و وقت مهم نیست که من کی و چه کاره اخشابی بودم و با چه هدفی این وبلاگ رو بنام مجید اخشابی بنا کردم و لی می خوام بگم مجید اخشابی که شما تو ذهنتون دارین با اون کسی که تو واقعیت هست خیلی فرق میکنه .

شاید وجود بعضی ها تو این وبلاگ که باهاشون رودرواسی داشتم و وجود بعضیا که منو شناخته بودن باعث شد که خیلی از حرفام ناگفته بمونه ولی امروز دیگه می خوام  برای همیشه با این اتاق مجازی خداحافظی کنم و وقتم رو فقط برای خودم صرف کنم نه برای کسانی که حاضر نیستن وقتشون رو برام بزارن .

با تشکر از آقای اخشابی عزیز که خیلی منو راهنمایی کردن و دوستانی که تو این مدت برای این وبلاگ زحمت کشیدن ازجمله خانم سارا بهرامی ؛ متینه یزدی ؛ نسیم وآقای نیرومند عزیز .

 

 


نظر()

  


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ